Plan rejsów S/Y GRYFITA propozycja z 14.01.2007 (...) Termin, skład załogi, trasa rejsu, szacunkowe koszty....
Nowa trasa + plan remontów S/Y Gryfita przed sezonem....
Nowa wersja 31.01.2007:>> ( Pobierz)
Swoje uwagi i propozycje umieszczajcie w komentarzach.
TRASA:
KIEL - KANAŁ KILOŃSKI - KUXHAVEN?, OUDESHIP?, VLIELAND, AMSTERDAM,
(masa portów i marin gdzie możemy zajrzeć). Generalnie raczej odwiedzimy po drodze tylko jeden (do wyboru + port docelowy). Po prostu w maju będą małe problemy z urlopami na dłuższy czas. Warto by było jednak nawet małymi skokami poodwiedzać małe porty.
Polecam obejrzenie trasy, portów itd. korzystając zhttp://maps.google.com/ tego linku. Przełączcie na wersję mapy Hybrid (nałożone zdjęcia satelitarne na mapę wektorową) - można podejrzeć nawet statki w portach ;). Fantastyczne materiały ( widać nawet głębokości - układ dna morskiego).
Negocjowany termin: 7-15 maja 2007 na S/y Gryfita (Maksymalnie do 20 maja)
Szacowane koszty na uczestnika: ~1000zł
Wstępne zgłoszenia - lista załogi:
1. Jan Kłosowski - prowadzący - j.s.m.
2. Mariusz Tarnowski - st.j.
3. Jarogniew Woźniakowski - ż.j.
4. Roland Ramczyk - st.j.
5. Wojciech Cysdorf - st.j.
6. Maciej Rzepa - st.j.
7. Dariusz Karaś - ż.j.
8. Dariusz Pobrócki - st.j.
9. Tomasz Niewolin - ż.j.
Rezerwowi członkowie załogi:
Mariusz Hejnar,
Tomasz Wichert
Opis kanału:
http://zzkptiof.nw.pl/NORD%20OSTSEE%20KANAL.htm

Po spotkaniu 27.01.2007 Jasiu doszedł do wniosku, że pierwotna trasa na dwa tygodnie jest za krótka. Są zatem ze trzy opcje (zależne od warunków pogodowych rzecz jasna).
Możemy np. zaliczyć w Norwegi jeden z fiordów, lub np. skoczyć do Londynu. Niewiele siedzenia w portach przy takiej trasie ;)
Prace na s/y GRYFITA przed sezonem 2007
(propozycje prac do wykonania nadesłane przez Sebastiana Szablowskiego)
Termin wodowania - 15 kwietnia 2007 Inspekcja Próbne pływania redowe
SILNIK Pomiar ciśnienia Nowy panel wskaźników Przewód wydechowy - wymiana na nowy Sterowanie silnikiem ?biegi? - wymiana lonki
KADŁUB Przegląd elementów konstrukcyjnych kadłuba Wykonanie nowej łazienki, zmiana położenia kingstonu Nowe szyny szotowe Wzmocnienie wręg pod koją PB Nadbudówka - wymiana poszycia, uszczelnienie Wzmocnienie - deska przy bezan maszcie Wykonanie lub zakup i montaż zbiornika fekalii (lub chemiczny - wyk. alternatywne) Wymiana uszkodzonych planek, sposób uszczelniania Regały na prowiant w bakiście rufowej Przebudowa mocowania radaru, NAVTEXU i innych elem. elektroniki Pentra -przedłużenie koi Kabestany ? regeneracja lub zakup części zamiennych Rolka do łańcucha kotwicznego Skrzynka i mocowanie łańcucha kotwicznego Odpływy wód zęzowych na 2 strony - powrót do starego układu Przegląd pomp zęzowych Przeniesienie kingstonu zmiana średnic wody zaburtowej Spraowdzenie materiałów uszczelniających, technologia uszczelniania Zamkniecia wszystkich dzrzwiczek -zakup, wymiana Bieżąca konserwacja kadłuba przed wodowaniem
KAMBUZ Przebudowa całego kambuza lub wymiana niektórych elementów jak niżej: Ustabilizować stół w mesie Wymiana kuchenki Wymiana wylewki Wymiana zlewozmywaka Wymiana wywietrznika
MASZT Sprawdzenie i wymiana przewodów Przegląd i wymiana olinowania Sprawdzenie konstrukcji - spawanie, uzupełbienie nitów Wszystkie zawleczki - stal kwasoodporna Zakup kabestanu grota
INSTALACJA ELEKTRYCZNA Przełącznik automatycznego ładowania akumulatora Przegląd i wymiana przewodów elektrycznych Oświetlenie kompasu
STEROCIĄGI Sprawdzić konstrukcję Promienie załamań linek Dobrać właściwe linki Przegląd mechanizmu kolumny steru Przegląd i usprawnienie sterowania awaryjnego
ŻAGLE Wykaz jakie są w klubie, jakie w kolejności naprawiać Zakup nowych żagli - jakie? Brak średnich i małych żagli na silne wiatry Remont i naprawa żagli Zakup zapasowej korby do kabestanów INNE WWR dla żeglugi oceanicznej Ubezpieczenie jachtu Tratwa- atestacja Dewiacja kompasu sterowego Dewiacja
kompasu namiarowego Namiernik kompasowy Radio ? boja zgłoszenie ? rejestracja Przystawka DSC Pozostałe urządzenia zgodnie z wymaganiami U. Morskiego Zakup cum, liny holowniczej Wyposażenie kambuza Materace Siatki na wężach ssących pomp zęzowych